Пошук:
Автор Pavlenko | 11 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 44485
Опора й рух.

1. Будова й функції опорно-рухового апарату.Розробки уроків до теми “Опора та рух” для 9 класу
2. Кісткова й хрящова тканини. Лабораторна робота № 1 “Мікроскопічна будова кісткової, хрящової та м’язової тканин”.
3. Будова кісток. Розвиток кісток. З’єднання кісток.
4. Будова скелета людини. Практична робота №1 “Будова суглобів. Перша допомога при травмах опорно-рухової системи”.
5. Будова і функції скелетних м’язів.
6. Види м’язів. Механізм м’язового скорочення.
7. Сила м’язів. Втома м’язів. Лабораторна робота №2 “Втома при статичному й динамічному навантаженні. Вплив частоти ритму та величини навантаження на розвиток втоми”.
Автор Pavlenko | 10 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 32753
Розробки уроків до теми “Кров і лімфа” для 9 кл.
Кров і лімфа.

1. Внутрішнє рідке середовище організму людини.
2. Кров. Склад крові. Лабораторна робота №3 “Мікроскопічна будова крові людини”.
3. Функції крові.
4. Групи крові. Резус-фактор.
5. Імунітет. Гуморальний і клітинний імунітет.
6. Органи імунної системи. Специфічний і неспецифічний імунітет.
7. Склад і функції лімфи.
Автор Pavlenko | 10 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 50682
Розробки уроків до теми “Організм людини як біологічна система” для 9 кл.
Організм людини як біологічна система

1. Поняття про біологічні системи.
2. Особливості будови клітини як біологічної системи.
3. Характеристика тканин. Органи. Фізіологічні системи органів людини.
4. Регуляторні системи організму людини.
Автор Pavlenko | 9 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 39045
Вступ

1. Біологічні науки, що вивчають організм людини. Значення знань про людину для збереження здоров’я.
2, 3.Походження людини.
4. Особливості виду Homo sapiens. Соціальне та культурне успадкування.

Розробки уроків до теми “Вступ” для 9 кл.
Автор Pavlenko | 8 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 29472
Розробки уроків до теми "Організми і середовище існування" для 8 кл.
Організми і середовище існування

1. Вплив чинників середовища на тварин.
2. Етичне ставлення людини до інших видів тварин. Взаємовідносини людини з іншими видами тварин.
3. Охорона тваринного світу, Червона книга України. Природоохоронні території.
4,5. Основні етапи історичного розвитку тваринного світу.
Автор Pavlenko | 7 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 42148

Хордові тварини. Безчерепні. Риби.

1. Загальна характеристика типу Хордові. Підтипи Безчерепні та Черепні (Хребетні).Розробки уроків до теми “Хордові тварини. Безчерепні. Риби” для 8 кл. .
2. Лабораторна робота № 10 “Зовнішня та внутрішня будова ланцетника”.
3. Клас Хрящові риби. Загальна характеристика класу, особливості процесів життєдіяльності, поведінки.
4. Різноманітність хрящових риб. Роль в екосистемах та господарське значення.
5. Клас Кісткові риби. Загальна характеристика класу, особливості процесів життєдіяльності. Лабораторна робота № 11 “Вивчення зовнішньої будови та поведінки риб”.
6. Сезонні явища в житті риб.
7. Різноманітність кісткових риб. Роль у водних екосистемах. Значення риб у житті людини. Рибне господарство. Охорона риб.

Автор Pavlenko | 6 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 71305
Покритонасінні Розробки уроків до теми “Покритонасінні” для 7 кл.

1.Загальна характеристика. Класифікація покритонасінних рослин.
2. Характеристика класів і окремих родин.
3,4. Клас Дводольні. Практична робота № 2 “Визначення рослин класу Дводольні”.
5,6. Клас Однодольні. Практична робота № 3 “Визначення рослин класу Однодольні”.
7. Значення покритонасінних рослин у природі й житті людини.
8. Сільськогосподарські, лікарські, декоративні рослини.
9. Практична робота № 4 “Розпізнавання видів кімнатних рослин”.
Автор Pavlenko | 6 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 25977
Бактерії

1. Загальна характеристика бактерій.
2. Різноманітність бактерій.
3. Значення бактерій у природі й у житті людини.

Розробки уроків до теми “Бактерії” для 7 кл.
Автор Pavlenko | 5 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 46561
Розробки уроків до теми “Гриби. Лишайники” для 7 кл. Гриби. Лишайники.

1. Загальна характеристика грибів. Поширення, середовища існування.
2. Різноманітність грибів. Лабораторна робота № 16 “Будова нижчих грибів”.
3. Різноманітність грибів. Лабораторна робота № 17 “Будова вищих грибів”.
4. Значення грибів у природі і в житті людини.
5. Загальна характеристика лишайників як симбіотичних організмів. Значення лишайників у природі й у житті людини.
Автор Pavlenko | 5 февраля 2010 | Коментарів: 1 | Переглянуто 26542
Вступ

1. Біологія – наука про живу природу.
2. Різноманітність живих організмів, середовища їх існування, класифікація.
3. Рослинний світ – складова частина природи.

Розробки уроків до теми “Вступ” для 7 кл.
Навігація ↓
Реклама ↓
Статистика ↓
bigmir)net TOP 100

free counters
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓