↓
Про менеПавленко Тетяна Іванівна,
1960 р.н., закінчила Ніжинський педагогічний інститут ім. М.В.Гоголя. Працюю вчителем біології у спеціалізованій школі № 273 з поглибленим вивченням української мови та літератури Голосіївського району м. Києва з 1988 року, маю педагогічне звання “вчитель-методист”. У 2008 р. була нагороджена нагрудним знаком “В.Сухомлинський”.
Моє педагогічне кредо: “Тільки біологія може пробудити розум дитини. Даючи знання – не відбирай здоров’я”.
Провідна ідея моєї роботи: формування в учнів емоційно-ціннісного ставлення до природи, до себе, до загальнолюдських духовних цінностей.
Чому я працюю вчителем біології? …тільки біологія
може пробудити розум дитини.
Закінчивши педагогічний інститут ім.М.В.Гоголя та попрацювавши деякий час у школі, я зрозуміла: “Без біології моє життя не буде мати змісту!” Адже біологічна наука, одна єдина дає дійсне спілкування людини з природою, без чого всі розумові здібності і життєва енергія швидко б збідніли. Подорожуючи в світ природи, діти звертають увагу на причинно-наслідкові зв´язки між явищами і речами, вчаться бачити залежності. Адже давня мудрість говорить: “Мислення розпочинається тільки із здивування”, а здивувати дитину можна лише на уроках біології. Найбільше запитань може бути лише в біології. Тільки біологія може емоційно пробудити розум дитини.
На своїх уроках я намагаюсь користуватися активними методами роботи, тому що активність – це психічна якість, риса характеру людини, яка виражається в посиленій діяльності. Ця якість не вроджена і не постійна, а може динамічно розвиватися, прогресувати і регресувати під впливом сім´ї, школи, праці, товаришів та інших соціальних факторів. Найголовніше, що на кожному уроці необхідна пізнавальна активність, а вона залежить тільки від учителя, від його уміння активізувати учнів. Активні методи спонукають дітей до старанного навчання. При активних методах всі на уроці працюють інтенсивно, з цікавістю та бажанням: слухають – думаючи, спостерігають – думаючи, читають – думаючи, виконують завдання – думаючи… Головне, що активні методи допомагають старанності всіх учнів: сильним, кмітливим, допитливим, слабким, безвільним, ледачим…
В.Сухомлинський писав: “Не потерять на уроке ни одной минуты, ни одного мгновения без активного умственного труда – что может быть глупее в таком тонком деле, как воспитание человека”. Пізніше він писав, що саме активні методи роботи допомагають не просто слухати і думати на уроці, але ще щось і робити. Завдяки активним методам роботи досягається уміння пробуджувати в серцях і розумах дітей інтелектуальне відчуття радості пізнання навколишнього середовища. Бо світ навколо дитини – це світ природи з безмежним багатством явищ і невичерпною красою. В природі вічне джерело дитячого розуму.
Вчитель біології СШ № 273 Павленко Т.І. |
||
Корисна інформація ↓
|
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓
|