Пошук:
Автор Pavlenko | 18 мая 2010 | Коментарів: 2 | Переглянуто 21414
... найбільшою проблемою, яку необхідно було перебороти першим рослинам при переході з води на сушу, була проблема зневоднення. Наступною була проблема статевого розмноження, так як у водоростей в розмноженні беруть участь плаваючі чоловічі гамети, що здатні наближатися до яйцеклітин лише у водному середовищі.

Особливості будови та процесів життєдіяльності рослин у зв’язку з виходом їх на суходіл (у рамках шкільної програми для 7 кл.)
Автор Pavlenko | 17 мая 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 16236
Комплекс пристосувань до паразитизму у черв’яків (у рамках шкільної програми)

Більшості із них властива строга приналежність до виду хазяїна та місця існування в його організмі. Ці черви утворюють єдину екологічну групу. Всі її представники поєднані характером адаптацій, які конвергентно виникли у них в процесі еволюції до певного середовища.
Автор Pavlenko | 17 мая 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 24481
За своїм походженням комахи – група наземних тварин. Що ж їм дозволило так широко розповсюдитися та зайняти панівне становище в Кайнозойську еру?

Особливості будови, процесів життєдіяльності та розмноження комах, які дозволили їм стати панівною групою тварин на планеті (до уроків 8 кл.)
Автор Pavlenko | 15 мая 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 43359
Розробки уроків до теми «Мислення й свідомість» (для 9 кл.).
1. Мислення й кора великих півкуль головного мозку.
2. Функціональна асиметрія мозку.
3. Мовлення. Фізіологічні основи мовлення.
4. Індивідуальні особливості поведінки людини. Практична робота №9 “Визначення типу темпераменту”.
5. Свідомість.
6. Емоції.
7. Особистість.
8. Мотивація. Практична робота №10 “Виявлення професійних схильностей”.
Автор Pavlenko | 12 мая 2010 | Коментарів: 1 | Переглянуто 61663
1. Вища нервова діяльність.
2. Роль ретикулярної формації та рівні сприйняття інформації.Розробки уроків до теми «Формування поведінки й психіки людини» (9 кл.)
3. Структура інстинктивної поведінки, її модифікації.
4. Набута поведінка. Лабораторна робота №10 “Безумовні й умовні рефлекси людини”.
5. Динамічний стереотип. Навички та звички.
6. Біоритми.
7. Сон.
8. Види сну.
9. Пам’ять.
10. Види пам’яті. Практична робота №8 “Вивчення різних видів пам’яті”.
11. Навчання.
12. Види навчання.
Автор Pavlenko | 29 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 16640
На ранніх стадіях проростання насіння дихання у нього повністю анаеробне, але коли насінна шкірка лопається, воно стає аеробним і потребує весь час кисню. Дуже погано коли грунт перенасичений водою, тому що тоді погіршується надходження кисню в клітини.

Умови проростання насіння (матеріали для 7 кл.)
Автор Pavlenko | 29 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 14513
Поглинання води рослиною (для 7 кл.)

Яким же чином поступає вода в рослину?

Чим можна пояснити гутацію?

Транспірація
Автор Pavlenko | 28 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 14178
Особливі ознаки Копитних тварин (у рамках шкільної програми)

Дані матеріали допоможуть учням з’ясувати різницю між жуйними і нежуйними копитними тваринами.
Автор Pavlenko | 27 апреля 2010 | Коментарів: 1 | Переглянуто 13993
Покритонасінні рослини займають панівне становище на планеті. Які ж ознаки допомагають їм у цьому?

Відмінні ознаки покритонасінних рослин.
Автор Pavlenko | 27 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 8572
Дані матеріали досить широко ознайомлять учнів із особливостями будови Китоподібних ссавців та пристосуваннями їх до життя виключно у воді.

Відмінні ознаки ряду Китоподібні, які дозволяють їм мешкати виключно у воді.
Навігація ↓
Реклама ↓
Статистика ↓
bigmir)net TOP 100

free counters
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓