Пошук:
Автор Pavlenko | 28 марта 2016 | Коментарів: 0 | Переглянуто 1023
Невербальна комунікація вчителя Не кожен учитель має зовнішність моделі, але навіть, найідеальніша фігура не справить потрібного ефекту, якщо людина не вміє триматися. Існує ціла наука, що вивчає виражальні рухи всього тіла або окремої його частини. Вона допомагає виділити в зовнішності головне - образ, тому гарна, виразна постава, зібраність у рухах виражає внутрішню гідність, впевненість педагога у своїх силах. Учитель має виробити манеру правильно стояти перед учнями на уроці. 
Автор Pavlenko | 8 января 2014 | Коментарів: 0 | Переглянуто 2406

Українська мова в біології Найменування з компонентами - власними назвами - це невід'ємна складова у назвах структур опорно-рухового апарату, серцево-судинної, нервової, травної, дихальної, видільної та інших систем, органів, клітин…

Автор Pavlenko | 29 июля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 3183

  Малюнки шкільних підручників з біології та інших посібників для вивчення живої природи мають одне із першочергових значень у вивченні предмету. Значне місце в засвоєнні учнями біологічних знань має організація їх роботи з різноманітними ілюстраціями.

Автор Pavlenko | 29 июля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 6746

 Використання нестандартних уроків - метод успішного досягнення результатів при вивченні біології Для успішного досягнення результатів при вивченні біології часто застосовую нестандартні уроки. Вони дозволяють учням розкритися набагато більше, ніж на звичайних стандартних.

Автор Pavlenko | 29 июля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 2647

Технології, що забезпечують розуміння дітьми навчальної інформації  Когнітивно-креативна освітня технологія є загальнопедагогічною індивідуально орієнтованою технологією, що забезпечує розуміння дитиною навколишнього світу шляхом формування системи пізнавальних логічно-творчих схем, необхідних для успішної адаптації в сучасному інформаційному суспільстві.

Автор Pavlenko | 28 апреля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 7056

Роль творчих завдань на уроках біології Використання творчих завдань на уроках біології значно підвищує ефективність навчання. Творче завдання - це завдання, при вирішенні якого необхідно знайти новий алгоритм розв'язання. Діяльність учнів спрямована на виявлення і підбір необхідних відомостей. При вирішенні таких завдань можуть знадобитися знання з різних розділів фізики, хімії, географії, екології і т.д.

Автор Pavlenko | 28 апреля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 5266

Інтегративні зв’язки біології з іншими науками Інтеграція в біології дає можливість розглядати природні явища під іншим кутом зору, тобто з погляду інших предметів, повніше і глибше розкрити зв’язки між біологією та іншими шкільними (і нешкільними) предметами, тобто забезпечити підпорядкування окремого загальному.

Автор Pavlenko | 28 апреля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 2760

Використання художніх засобів у вивченні анатомії людини Використання художніх засобів у навчанні анатомії активізує пізнавальний процес, креативність, розвиває уяву, мову і мислення в учнів; сприяє вихованню допитливості, емоційно-чуттєвих якостей, умінь творчо підходити до виконання запропонованих завдань.

Автор Pavlenko | 28 апреля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 14234

Інтерактивні вправи на уроках біології - особливий елемент логічно-креативного навчання Розвиток і вдосконалення біології та всіх її численних галузей на сучасному етапі, підвищення ступеня складності біологічних знань  ставлять для зацікавленого у своїй роботі вчителя численні проблеми. Під час переходу до інтерактивних форм навчання в біології змінюється насамперед ставлення дітей до предмета, приводиться в дію основний закон засвоєння знань: сприйняття – осмислення – запам’ятовування  - практичне застосування.

Автор Pavlenko | 28 апреля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 4106

Використання інформаційно-комунікаційних технологій – один з основних критеріїв компетентності учнів Одним з основних критеріїв компетентності учнів – вміння використовувати інформаційно-комунікаційні технології у своїй навчальній діяльності. Це є однією із задач біологічної науки на сучасному етапі. Як вчитель біології я:

Навігація ↓
Реклама ↓
Статистика ↓
bigmir)net TOP 100

free counters
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓