Пошук:
Автор Pavlenko | 26 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 14379
Дані матеріали про характерні особливості ряду Ластоногі допоможуть учням детально розібратися у будові цих ссавців та з’ясувати їхні відмінні ознаки у порівнянні з іншими водними тваринами.

Ластоногі ссавці та їхні характерні особливості, що дозволили пристосуватися до водного способу життя.
Автор Pavlenko | 24 апреля 2010 | Коментарів: 2 | Переглянуто 13796
Характерні особливості хижих ссавців (у рамках шкільної програми)

Дані матеріали допоможуть учням-восьмикласникам зрозуміти характерні особливості хижих ссавців у порівнянні з іншими тваринами.
Автор Pavlenko | 22 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 20341
Водорості - еукаріоти, які на клітинному рівні відрізняються хімічним складом клітинної оболонки:

Відмінні ознаки водоростей (у рамках шкільної програми)
Автор Pavlenko | 20 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 34664
Хто запилює квіти? (у рамках шкільної праграми)
Хто запилює квіти?

Бджоли
Джмелі
Метелики
Жуки
Птахи
Рукокрилі
Автор Pavlenko | 20 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 13937
Дані матеріали чітко та в логічній послідовності показують характерні особливості ряду Гризуни. Вони допоможуть учням детальніше розібратися в ознаках цих ссавців.

Характерні особливості ряду Гризуни (для 8 кл.)
Автор Pavlenko | 18 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 15737
Матеріали про загальні ознаки рукокрилих ссавців допоможуть учням-восьмикласникам детальніше зрозуміти особливості цих тварин, які для людини не зовсім приємні, так як їх вважають небезпечними для здоров’я. Чи це дійсно так?

Рукокрилі ссавці, їхні особливі ознаки (у рамках шкільної програми)
Автор Pavlenko | 18 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 28285
Учням 9 класу завжди важко зрозуміти різницю між симпатичним та парасимпатичним відділами автономної нервової системи людини. Тому дані матеріали допоможуть розібратися у відмінних ознаках та взаємопротилежних діях на організм цих відділів, які дозволяють організму швидко і точно регулювати діяльність внутрішніх органів та підтримання таким чином стійкого стану.

Порівняльна характеристика симпатичного та парасимпатичного відділів автономної нервової системи людини (у рамках шкільної програми)
Автор Pavlenko | 18 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 14386
Дані матеріали чітко і доступно розкриють для учнів 8 класу загальні ознаки комахоїдних тварин у логічній послідовності (згідно шкільної програми). Це дасть можливість краще зрозуміти особливості цих дрібних ссавців.

Загальні ознаки ряду Комахоїдні (у рамках шкільної програми).
Автор Pavlenko | 18 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 9571
Коротка характеристика дводишних риб (у рамках шкільної програми)
Для України наявність у природних водоймищах дводишних риб не характерна. Вони мешкають у водоймищах Америки, Африки та Австралії. Це нечисленна, досить давня група прісноводних риб, які були поширені із девонського періоду, а вимерли у пермському. На сьогоднішній день їх залишилось декілька видів:
Автор Pavlenko | 14 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 23781
Матеріали до уроків 11 кл. про специфічні пристосування водних організмів – гідробіонтів до водного середовища.
Водне середовище має свої певні властивості і тому організми-гідробіонти мають різноманітні специфічні пристосування до життя у воді. Густина води забезпечує можливість спиратися на неї, що надто важливо для безклітинних форм. Опірність середовища дає можливість ширяння у воді. Завислі у воді організми, що рухається разом із током води об’єднуються у особливу екологічну групу – планктон. До його складу входять одноклітинні водорості, найпростіші, медузи, сифонофори, гребінчатки, крилоногі й кіленогі молюски, дрібні рачки, личинки донних тварин, ікра і мальки риб, … . Планктонні організми мають чимало адаптацій, які підвищують їхню плавучість і не дають осідати на дно.
Навігація ↓
Реклама ↓
Статистика ↓
bigmir)net TOP 100

free counters
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓