Пошук:
Автор Pavlenko | 29 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 41925
Водорості Розробки уроків до теми “Водорості” 7 кл.

1. Загальна характеристика водоростей. Середовища існування.
2. Пристосувальні риси будови й життєдіяльності водоростей. Лабораторна робота № 11 “Будова водорості”.
3. Різноманітність водоростей.
4. Різноманітність водоростей.
5. Значення водоростей у природі та в житті людини.
Автор Pavlenko | 27 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 43455
Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи.

1. Зв’язок організму людини з навколишнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем.
2. Зорова сенсорна система. Будова ока. Лабораторна робота №7 “Визначення акомодації ока, реакція зіниць на світло”.
3. Сприйняття світла й кольору. Лабораторна робота №8 “Виявлення сліпої плями на сітківці ока”.
4. Порушення зору. Гігієна зору.
5. Слухова сенсорна система. Сприйняття звуків. Гігієна слуху. Лабораторна робота №9 “Вимірювання порога слухової чутливості”.
6. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.
7. Сенсорні системи смаку й нюху.
8. Узагальнення знань
Розробки уроків до теми "Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи." для 9 кл.
Автор Pavlenko | 26 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 3657
До ідіоадаптацій у земноводних належать:

Матеріали про ідіоадаптації до уроків теми “Розвиток органічного світу” (11 кл.)
Автор Pavlenko | 25 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 30864
Розробки уроків до теми “Історичний розвиток та різноманітність органічного світу” (11 кл.універсальний профіль)
Історичний розвиток та різноманітність органічного світу

1. Система органічного світу як відображення його історичного розвитку.
2. Гіпотези виникнення життя на Землі.
3. Еволюція прокаріотів.
4. Еволюція одно- та багатоклітинних організмів.
5. Гіпотези виникнення еукаріотів, колоніальних та багатоклітинних організмів.
6,7. Формування наземних екосистем.
8. Поява людини та її роль у біосфері.
9. Сучасна картина органічного світу.
10. Екскурсія “Історія розвитку життя на Землі" (музей природознавства).
Автор Pavlenko | 24 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 20458
Спадковість і мінливість організмів

1. Сучасні уявлення про ген.
2. Методи генетичних досліджень.
3. Закономірності спадковості.
4. Закони Г.Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи.
5. Хромосомна теорія спадковості.

Розробки уроків до теми “Спадковість і мінливість організмів” (11 кл.гуманітарний профіль)
Автор Pavlenko | 24 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 12701
Ароморфози – це еволюційні зміни, що ведуть до підвищення організації організмів. Вони мають значні переваги у боротьбі за існування і роблять можливим перехід у нові середовища існування та сприяють виживанню. У процесі еволюції виникала численна кількість ароморфозів.

Матеріали про ароморфози до уроків теми “Розвиток органічного світу” (11 кл.)
Автор Pavlenko | 23 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 30417
Розробки уроків до теми “Основи еволюційного вчення" для 11 кл (універсальний профіль)
1.Основи еволюційного вчення.
2.Розвиток еволюційних поглядів.
3.Фактори еволюційного процесу ( положення синтетичної теорії еволюції).
4.Мікроеволюція. Природний добір.
5.Адаптації як результат еволюційного процесу.
6.Видоутворення. Типи видоутворення.
7.Макроеволюційний процес. Основні напрямки еволюції.
8.Закони еволюційного процесу. Принципи молекулярної еволюції.
9.Сучасні погляди на проблему еволюції.
10.Екскурсія до природничого музею.
Автор Pavlenko | 23 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 24003
Планетарна роль живої речовини Розробки уроків до теми “Планетарна роль живої речовини”  (11 клас філологічний профіль)

1. Загальна характеристика біосфери.

2. Вплив діяльності людини на стан біосфери. Ноосфера.

3. Основні екологічні проблеми сучасності, шляхи їх вирішення.

4. Природоохоронне законодавство України. Міжнародна співпраця у справі охорони природи
Автор Pavlenko | 20 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 35689
Багатоклітинні тварини. Губки. Кишковопорожнинні.

1. Загальна характеристика та різноманітність багатоклітинних тварин. Тип Губки. Загальна характеристика, роль у природі та значення для людини.
2. Тип Кишковопорожнинні. Загальна характеристика та різноманітність кишковопорожнинних. Лабораторна робота № 3 “Вивчення будови прісноводної гідри”.
3. Роль кишковопорожнинних у екосистемах та значення для людини. Охорона губок та кишковопорожнинних.

Всі розробки уроків до теми “Кишковопорожнинні” для 8 кл.
Автор Pavlenko | 20 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 33573
Найпростіші

1. Загальна характеристика та різноманітність найпростіших – мешканців прісних водойм, морів та грунту. Лабораторна робота № 2 “Спостереження за будовою та процесами життєдіяльності найпростіших водойм”.
2. Паразитичні найпростіші.
3. Роль найпростіших у екосистемах та їх значення для людини.

Всі розробки уроків до теми “Найпростіші” для 8 кл.
Навігація ↓
Реклама ↓
Статистика ↓
bigmir)net TOP 100

free counters
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓