Пошук:
Автор Pavlenko | 20 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 34210
Багатоклітинні тварини. Губки. Кишковопорожнинні.

1. Загальна характеристика та різноманітність багатоклітинних тварин. Тип Губки. Загальна характеристика, роль у природі та значення для людини.
2. Тип Кишковопорожнинні. Загальна характеристика та різноманітність кишковопорожнинних. Лабораторна робота № 3 “Вивчення будови прісноводної гідри”.
3. Роль кишковопорожнинних у екосистемах та значення для людини. Охорона губок та кишковопорожнинних.

Всі розробки уроків до теми “Кишковопорожнинні” для 8 кл.
Автор Pavlenko | 20 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 32104
Найпростіші

1. Загальна характеристика та різноманітність найпростіших – мешканців прісних водойм, морів та грунту. Лабораторна робота № 2 “Спостереження за будовою та процесами життєдіяльності найпростіших водойм”.
2. Паразитичні найпростіші.
3. Роль найпростіших у екосистемах та їх значення для людини.

Всі розробки уроків до теми “Найпростіші” для 8 кл.
Автор Pavlenko | 19 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 26537
ВСТУП

1. Тваринний світ – складова частина природи. Різноманітність тварин та їх класифікація.
2. Роль тварин у житті людини.

Розробки уроків до теми “Вступ” для 8 класу
Автор Pavlenko | 19 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 58752
Всі розробки уроків до теми "Будова і життєдіяльність тварин".Всі розробки уроків до теми "Будова і життєдіяльність тварин" для 8 кл.

1. Основні процеси життєдіяльності тварин.
2. Клітинна будова тварин та особливості клітин тварин.
3. Тканини, органи і системи органів тварин, їх функції.
4. Лабораторна робота № 1 “Вивчення особливостей тваринних клітин та тканин”.
5. Середовища існування тварин. Поведінка тварин. Зв’язок тварин з іншими компонентами екосистем.
6. Різноманітність способів життя тварин.
Автор Pavlenko | 18 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 45058
Всі розробки уроків до теми “Харчування і травлення” для 9 класу.
Всі розробки уроків до теми “Харчування і травлення” для 9 класу.

1. Енергетичні потреби організму.
2. Типи поживних речовин. Практична робота №5 “Аналіз індивідуального харчування за добу та відповідність його нормам”.
3. Харчування і здоров’я. Практична робота №6 “Антропометричні виміри”.
4. Будова та функції органів травлення і травних залоз.
5. Травлення в ротовій порожнині. Лабораторна робота №4 “Дія слини на крохмаль”.
6. Травлення в шлунку.
7. Функції тонкого кишечника. Функції товстого кишечника.
8. Регуляція травлення.
Автор Pavlenko | 17 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 48899
Розмноження та розвиток рослинВсі розробки уроків теми “Розмноження та розвиток рослин” для 7 кл.

1. Нестатеве розмноження, його види.
2. Вегетативне розмноження. Регенерація у рослин. Практична робота № 1 “Вегетативне розмноження рослин”.
3. Статеве розмноження. Будова та різноманітність квіток. Лабораторна робота № 9 “Будова і різноманітність квіток”.
4. Суцвіття.
5. Запилення.
6. Запліднення.
7. Насінина. Вплив умов середовища на проростання насінини.
8. Плід. Поширення плодів і насіння.
9. Ріст і розвиток рослин.
10. Сезонні явища у житті рослин.
Автор Pavlenko | 8 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 6332
Сприйняття як початковий етап психічних процесів.

Відчуття – це відображення окремих властивостей предметів і явищ, які безпосередньо впливають в даний момент на органи чуттів (сенсорні системи). Відчуття – це первинні сигнали дійсності. За допомогою відчуттів ми пізнаємо величину, форму, колір, температуру, запах, смак … предметів, що нас оточують. Тобто, відчуття є початковим джерелом всіх наших знань про навколишній світ.
Автор Pavlenko | 8 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 5950
Фізіологічні основи мовлення.

Мета.
Освітня. Продовжити формувати знання учнів про вищу нервову діяльність людини; ознайомити з особливостями мовлення як другої сигнальної системи, показати роль мови у мисленні людини.
Розвиваюча. Розвивати уміння виділяти головне у матеріалі, що вивчається; уміння логічно мислити та робити відповідні висновки.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до організму людини та її здоров’я.
Автор Pavlenko | 8 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 15276
Під час виконання лабораторної роботи “Корінь і кореневі системи. Видозміни кореня” дуже важливо ознайомити учнів із незвичними коренями, які зустрічаються у природі. Це викликає в учнів велику кількість емоцій, а все те, що дивує дитину, добре запам’ятовується.

Матеріали до уроку “Корінь”.
Автор Pavlenko | 10 декабря 2009 | Коментарів: 0 | Переглянуто 28944
Вплив чинників середовища на тварин.
(Поняття про ареал, біоценоз, біогеоценоз, ланцюги живлення, форми співіснування організмів.)

Вплив чинників середовища на тварин.
Навігація ↓
Реклама ↓
Нагороди ↓
Найпопулярніше ↓
Друзі ↓

Анализ сайта онлайн

Українська Банерна Мережа

Реклама ↓
Статистика ↓
bigmir)net TOP 100

free counters
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓