↓
31 января 2010Розробки уроків до теми “Плазуни” (8 кл.)
Автор Pavlenko | 31 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 38389
31 января 2010Розробки уроків до теми “Земноводні” (8 кл.)
Автор Pavlenko | 31 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 45439
Земноводні
1. Загальна характеристика класу Земноводні. Сезонні явища у житті. 2. Особливості процесів життєдіяльності та поведінки. Лабораторна робота №12 “Порівняння скелетів земноводних та риб”. 3. Різноманітність земноводних. Роль земноводних у екосистемах, їх значення для людини. Охорона земноводних. 31 января 2010Розробки уроків до теми “Членистоногі” (8 кл.)
Автор Pavlenko | 31 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 62403
Членистоногі
1. Загальна характеристика типу Членистоногі. 2. Клас Ракоподібні. Загальна характеристика класу. Лабораторна робота № 5 “Вивчення ознак пристосованості у зовнішній будові ракоподібних до середовища існування”. 3. Різноманітність ракоподібних. Роль ракоподібних у екосистемах, їх значення для людини. 4. Клас Павукоподібні. Загальна характеристика класу. 5. Різноманітність павукоподібних та їх роль у екосистемах. Значення у житті людини. 6. Клас Комахи. Загальна характеристика класу. Лабораторна робота № 6 “Вивчення ознак пристосованості у зовнішній будові комах до середовища існування”. 7. Особливості розвитку. Поведінка комах. Різноманітність комах. Лабораторна робота № 7 “Визначення комах за допомогою визначної картки”. 8. Роль комах у екосистемах, їх значення для людини. Охорона членистоногих. 31 января 2010Розробки уроків до теми “Черви” (8 кл.)
Автор Pavlenko | 31 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 64159
Черви 1. Тип Плоскі черви. Загальна характеристика, різноманітність. 2. Тип Круглі черви. Загальна характеристика, різноманітність. 3.Тип Кільчасті черви. Лабораторна робота №4 “Вивчення зовнішньої будови та характер рухів кільчастих червів”. 4. Різноманітність кільчастих червів. 5. Роль червів у екосистемах. Значення для людини. 31 января 2010Розробки уроків до теми “Молюски” (8 кл.)
Автор Pavlenko | 31 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 30939
Автор Pavlenko | 20 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 48715
Багатоклітинні тварини. Губки. Кишковопорожнинні.
1. Загальна характеристика та різноманітність багатоклітинних тварин. Тип Губки. Загальна характеристика, роль у природі та значення для людини. 2. Тип Кишковопорожнинні. Загальна характеристика та різноманітність кишковопорожнинних. Лабораторна робота № 3 “Вивчення будови прісноводної гідри”. 3. Роль кишковопорожнинних у екосистемах та значення для людини. Охорона губок та кишковопорожнинних. 20 января 2010Всі розробки уроків до теми “Найпростіші” для 8 кл.
Автор Pavlenko | 20 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 41982
Найпростіші
1. Загальна характеристика та різноманітність найпростіших – мешканців прісних водойм, морів та грунту. Лабораторна робота № 2 “Спостереження за будовою та процесами життєдіяльності найпростіших водойм”. 2. Паразитичні найпростіші. 3. Роль найпростіших у екосистемах та їх значення для людини. 19 января 2010Розробки уроків до теми “Вступ” для 8 класу
Автор Pavlenko | 19 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 35031
ВСТУП
1. Тваринний світ – складова частина природи. Різноманітність тварин та їх класифікація. 2. Роль тварин у житті людини. Автор Pavlenko | 19 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 71252
Всі розробки уроків до теми "Будова і життєдіяльність тварин".
1. Основні процеси життєдіяльності тварин. 2. Клітинна будова тварин та особливості клітин тварин. 3. Тканини, органи і системи органів тварин, їх функції. 4. Лабораторна робота № 1 “Вивчення особливостей тваринних клітин та тканин”. 5. Середовища існування тварин. Поведінка тварин. Зв’язок тварин з іншими компонентами екосистем. 6. Різноманітність способів життя тварин. 10 декабря 2009Вплив чинників середовища на тварин.
Автор Pavlenko | 10 декабря 2009 | Коментарів: 0 | Переглянуто 39204
Вплив чинників середовища на тварин.
(Поняття про ареал, біоценоз, біогеоценоз, ланцюги живлення, форми співіснування організмів.) |
||
Корисна інформація ↓
|
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓
|