↓
31 августа 2014Україна - єдина країна
Автор Pavlenko | 31 августа 2014 | Коментарів: 0 | Переглянуто 3288
11 октября 2012Малюнок у біології як засіб наукового пізнання природи
Автор Pavlenko | 11 октября 2012 | Коментарів: 0 | Переглянуто 5067
Автор Pavlenko | 17 мая 2012 | Коментарів: 0 | Переглянуто 5214
Знайомство учнів з дивовижним світом найпростіших, не може обмежуватися розповідями учителя чи переглядом їх на малюнках підручника чи таблицях. Навіть, відео чи електронна дошка з елементами анімації не замінить живого організму. Тому викликати справжній інтерес до цієї теми та покращити ефективність вивчення мікроскопічних еукаріотів можна лише безпосередньо спостерігаючи їх у якості натуральних живих об’єктів під збільшувальними приладами. Для цього необхідно знати прості способи отримання таких організмів методом 9 ноября 2010Рослини шкільного біогеоценозу «Екосистема здоров’я»
Автор Pavlenko | 9 ноября 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 8640
9 ноября 2010Завдання, які я ставлю перед учнями під час роботи на пришкільній ділянці «Екосистемі здоров’я»
Автор Pavlenko | 9 ноября 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 5946
14 ноября 2009В Корчуватській стороні, на березі Дніпра
Автор Pavlenko | 14 ноября 2009 | Коментарів: 0 | Переглянуто 3695
У 1988 році, саме у рік 1000-ліття спорудження першої школи на Русі, вона гостинно відчинила двері
14 ноября 2009Характеристика шкільного біогеоценозу
Автор Pavlenko | 14 ноября 2009 | Коментарів: 0 | Переглянуто 5743
Шкільне угруповання – біогеоценоз “Екосистема здоровўя” – це історично складена сукупність видів, що існує на території нашої школи №273 з однаковими кліматичними, грунтовими та іншими умовами існування. Характеризується вона певним видовим складом, структурою та взаємодією рослин між собою і зовнішнім середовищем.
|
||
Корисна інформація ↓
|
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓
|