↓
Автор Pavlenko | 9 ноября 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 5942
Рубрика: ШколаЗавдання, які я ставлю перед учнями під час роботи на пришкільній ділянці «Екосистемі здоров’я»
Освітні.
1. Розширення знань про складні взаємозалежності явищ, об”єктів природи і людини. 2. Пробудження глибоких інтересів до знання змін природи і її впливу на життя людини і тварин. 3. Поглиблення теоретичних знань завдяки практичній діяльності. 4. Формування глибоких знань на основі позитивного впливу різних видів робіт на процеси у вищій нервовій діяльності. 5. Формування здорового способу життя на основі спілкування з природою. 6. Зацікавлення і заохочення учнів до вивчення природи. 7. Вивчення і визначення причинності поведінки тварин (тих, що зустрічаються на даній ділянці: безхребетних і хребетних). 8. Знання лікарських рослин території та рослин-символів України. 9. Усвідомлення фаз розвитку дерев і кущів. 10. Сприяння підвищенню продуктивності загальної праці дитини. Розвиваючі. 1. Розвиток самостійності, творчої самоорганізованості, ініціативи. 2. Розвиток пізнавальних здібностей учнів. 3. Розвиток цікавості до дослідницької роботи. 4. Набуття умінь і навичок у житті. 5. Спрямування уваги на пошуки причин, які зумовлюють зміни в природі. 6. Пошуки логічних зв”язків між результатами, що відбуваються в природі. 7. Творче розв”язання завдань, особливо з плодовими рослинами ділянки (абрикос, малина, яблуня, алича...). 8. Вміння на конкретному прикладі (живих об”єктах) порівнювати, узагальнювати, виділяти істотні ознаки. Виховні. 1. Формування в учнів екологічного стилю мислення. 2. Виховання культури праці. 3. Згуртування колективу, що є вирішальним фактором виховання. 4. Проведення щорічних традиційних масових заходів (день Землі, свято квітів...). 5. Виготовлення саморобних матеріалів для уроків біології і трудового навчання. 6. Трудове і естетичне виховання, свідомий вибір професії. 7. Охорона рослин. 8. Бережливе і відповідальне ставлення до природи рідного краю. Подібні публікації:
|
||||||||||||
Корисна інформація ↓
|
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓
|