Пошук:
Автор Pavlenko | 9 ноября 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 5942
Рубрика: Школа

Завдання, які я ставлю перед учнями під час роботи на пришкільній ділянці «Екосистемі здоров’я»

Освітні.

1. Розширення знань про складні взаємозалежності явищ, об”єктів природи і людини.Завдання, які я ставлю перед учнями під час роботи на пришкільній ділянці «Екосистемі здоров’я»
2. Пробудження глибоких інтересів до знання змін природи і її впливу на життя людини і тварин.
3. Поглиблення теоретичних знань завдяки практичній діяльності.
4. Формування глибоких знань на основі позитивного впливу різних видів робіт на процеси у вищій нервовій діяльності.
5. Формування здорового способу життя на основі спілкування з природою.
6. Зацікавлення і заохочення учнів до вивчення природи.
7. Вивчення і визначення причинності поведінки тварин (тих, що зустрічаються на даній ділянці: безхребетних і хребетних).
8. Знання лікарських рослин території та рослин-символів України.
9. Усвідомлення фаз розвитку дерев і кущів.
10. Сприяння підвищенню продуктивності загальної праці дитини.

Розвиваючі.
Завдання, які я ставлю перед учнями під час роботи на пришкільній ділянці «Екосистемі здоров’я»
1. Розвиток самостійності, творчої самоорганізованості, ініціативи.
2. Розвиток пізнавальних здібностей учнів.
3. Розвиток цікавості до дослідницької роботи.
4. Набуття умінь і навичок у житті.
5. Спрямування уваги на пошуки причин, які зумовлюють зміни в природі.
6. Пошуки логічних зв”язків між результатами, що відбуваються в природі.
7. Творче розв”язання завдань, особливо з плодовими рослинами ділянки (абрикос, малина, яблуня, алича...).
8. Вміння на конкретному прикладі (живих об”єктах) порівнювати, узагальнювати, виділяти істотні ознаки.

Виховні.
Завдання, які я ставлю перед учнями під час роботи на пришкільній ділянці «Екосистемі здоров’я»
1. Формування в учнів екологічного стилю мислення.
2. Виховання культури праці.
3. Згуртування колективу, що є вирішальним фактором виховання.
4. Проведення щорічних традиційних масових заходів (день Землі, свято квітів...).
5. Виготовлення саморобних матеріалів для уроків біології і трудового навчання.
6. Трудове і естетичне виховання, свідомий вибір професії.
7. Охорона рослин.
8. Бережливе і відповідальне ставлення до природи рідного краю.скачать dle 10.3фильмы бесплатно


Подібні публікації:
Малюнок у біології як засіб наукового пізнання природи Малюнок у біології як засіб наукового пізнання природи
  Малюнки шкільних підручників з біології та інших посібників для вивчення живої природи мають одне із першочергових значень у вивченні...
Малюнок у біології як засіб наукового пізнання природи Малюнок у біології як засіб наукового пізнання природи
 Значне місце в засвоєнні учнями біологічних знань має організація їх роботи з різноманітними ілюстраціями, які складають органічну частину...
Використання міжпредметних зв’язків при вивченні біології. Використання міжпредметних зв’язків при вивченні біології.
Використання міжпредметних зв’язків дає можливість об’єднати програмовий матеріал у вигляді стрункої системи знань, творчо підійти до...
Робота з малюнками на уроках біології Робота з малюнками на уроках біології
Робота з малюнками належить до інформаційно-рецептивного методу вивчення біології. Мета його – це вплив на рецептори і формування системи знань від...
Школа сприяння здоров’ю Школа сприяння здоров’ю
Підходи до вибору способу підтримання здоров”я протягом багатьох років змінювалися. Ідеальних умов для запобігання хворобам дуже багато і вони весь...
Навігація ↓
Реклама ↓
Статистика ↓
bigmir)net TOP 100

free counters
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓