Пошук:
Автор Pavlenko | 14 ноября 2009 | Коментарів: 0 | Переглянуто 9046
Рубрика: Методична копілка

Робота з малюнками на уроках біології

Робота з малюнками на уроках біології
Робота з малюнками належить до інформаційно-рецептивного методу вивчення біології. Мета його – це вплив на рецептори і формування системи знань від загального до конкретного.
Під час роботи з малюнками включаються складні механізми розумової діяльності дитини, так як малюнок – це доступна форма наочності, що передбачає глибоке і об’ємне розкриття теоретичного матеріалу. Малюнок – це засіб наукового пізнання природи, що забезпечує формування системи знань.
Робота з малюнками здійснюється для конкретизації біологічних об’єктів, явищ, закономірностей...

Картки для роботи з малюнками:

- сприяють синтезу логічного мислення з конкретно-образним мисленням при формуванні абстрактних понять;
- дають учням можливість розвивати самостійність у виконанні поставлених завдань;
- сприяють розвитку накопичених знань і динаміці творчої думки;
- підвищують ефективність навчання біології;
- сприяють розвитку розумової діяльності, самостійного і творчого підходу до вирішення поставлених завдань;
- дозволяють інтенсифікувати процеси повторення і відтворення знань;
- спонукають учнів відтворювати в пам’яті вивчений матеріал і розвивати уміння аналізувати;
- стимулюють пізнавальну активність учнів і зацікавленість біологічною наукою.

Картки з малюнками повинні бути яскраві, чіткі, естетично
оформлені. Їх доцільно використовувати на різних етапах навчання: при вивченні нового матеріалу, при систематизації знань, при закріпленні і узагальненні, при підготовці домашнього завдання і особливо в ході перевірки знань для тематичної і підсумкової атестації. Адже єдність знань і малюнків дасть можливість використати набуті знання в повсякденному житті, навчанні, праці.

Робота з малюнками на уроках біологіїРобота з малюнками на уроках біологіїскачать dle 10.3фильмы бесплатно


Подібні публікації:
Малюнок у біології як засіб наукового пізнання природи Малюнок у біології як засіб наукового пізнання природи
  Малюнки шкільних підручників з біології та інших посібників для вивчення живої природи мають одне із першочергових значень у вивченні...
Малюнок у біології як засіб наукового пізнання природи Малюнок у біології як засіб наукового пізнання природи
 Значне місце в засвоєнні учнями біологічних знань має організація їх роботи з різноманітними ілюстраціями, які складають органічну частину...
Які технології навчання я використовую при вивченні біології в школі. Які технології навчання я використовую при вивченні біології в школі.
Я вважаю, що на сучасному етапі викладання біології в школі, бути висококваліфікованим спеціалістом неможливо без знання широкого арсеналу освітніх...
Використання міжпредметних зв’язків при вивченні біології. Використання міжпредметних зв’язків при вивченні біології.
Використання міжпредметних зв’язків дає можливість об’єднати програмовий матеріал у вигляді стрункої системи знань, творчо підійти до...
Використання індивідуальних карток в ході самостійної роботи з біології. Використання індивідуальних карток в ході самостійної роботи з біології.
Індивідуальні картки, які я використовую під час самостійних робіт, вносять різноманітність в мою методику роботи та значно економлять час на уроці....
Навігація ↓
Реклама ↓
Статистика ↓
bigmir)net TOP 100

free counters
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓