↓
Автор Pavlenko | 14 ноября 2009 | Коментарів: 0 | Переглянуто 9046
Рубрика: Методична копілкаРобота з малюнками на уроках біології
Робота з малюнками на уроках біології
Робота з малюнками належить до інформаційно-рецептивного методу вивчення біології. Мета його – це вплив на рецептори і формування системи знань від загального до конкретного. Під час роботи з малюнками включаються складні механізми розумової діяльності дитини, так як малюнок – це доступна форма наочності, що передбачає глибоке і об’ємне розкриття теоретичного матеріалу. Малюнок – це засіб наукового пізнання природи, що забезпечує формування системи знань. Робота з малюнками здійснюється для конкретизації біологічних об’єктів, явищ, закономірностей... Картки для роботи з малюнками: - сприяють синтезу логічного мислення з конкретно-образним мисленням при формуванні абстрактних понять; - дають учням можливість розвивати самостійність у виконанні поставлених завдань; - сприяють розвитку накопичених знань і динаміці творчої думки; - підвищують ефективність навчання біології; - сприяють розвитку розумової діяльності, самостійного і творчого підходу до вирішення поставлених завдань; - дозволяють інтенсифікувати процеси повторення і відтворення знань; - спонукають учнів відтворювати в пам’яті вивчений матеріал і розвивати уміння аналізувати; - стимулюють пізнавальну активність учнів і зацікавленість біологічною наукою. Картки з малюнками повинні бути яскраві, чіткі, естетично оформлені. Їх доцільно використовувати на різних етапах навчання: при вивченні нового матеріалу, при систематизації знань, при закріпленні і узагальненні, при підготовці домашнього завдання і особливо в ході перевірки знань для тематичної і підсумкової атестації. Адже єдність знань і малюнків дасть можливість використати набуті знання в повсякденному житті, навчанні, праці. Подібні публікації:
|
||||||||||||
Корисна інформація ↓
|
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓
|