Пошук:
Автор Pavlenko | 8 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 7273
Рубрика: Методична копілка

Використання індивідуальних карток в ході самостійної роботи з біології.

Використання індивідуальних карток в ході самостійної роботи з біології.

Індивідуальні картки, які я використовую під час самостійних робіт, вносять різноманітність в мою методику роботи та значно економлять час на уроці. Кожен учень одержує різні завдання, тому елементи списування один в одного відсутні. Це дає можливість об’єктивно за короткий час оцінити знання кожного, накопити велику кількість балів та узагальнити рівень знань, умінь та навичок учнів.
Умовно такі картки я поділяю на групи.
1. Для самостійної роботи з метою виявлення і осмислення знань учнів без попереднього роз’яснення матеріалу:
- картки із завданнями для самоспостереження демонстраційних наочних посібників;
- картки-інструкції для лабораторних та практичних робіт;
- картки для перетворення малюнків або схем у словесні відповіді;
- картки для перетворення тексту в схему.
2. Для самостійної роботи учнів з метою закріплення і використання знань та умінь учнів:
- картки з питаннями для роздумів;
- картки із завданнями виконати або описати малюнок;
- картки із розрахунковими задачами.
3. Для самостійної роботи з метою контролю знань та умінь учнів:
- картки з німими малюнками;
- картки-тести з відповідями на вибір;
- картки-тести з єдиним переліком відповідей для всіх тестів;
- тести-таблиці для складання відповідей з кількох компонентів;
- картки для цифрових відповідей у вигляді шифрування;
- картки із незакінченими відповідями або пропущеними словами;
- картки із невірними відповідями, щоб визначити вірну;
- картки на “+” та “-“.
- картки із визначеннями і термінами.
4. Для самостійної роботи дома;
- створення міні-презентацій до окремих параграфів підручника.скачать dle 10.3фильмы бесплатно


Подібні публікації:
Малюнок у біології як засіб наукового пізнання природи Малюнок у біології як засіб наукового пізнання природи
  Малюнки шкільних підручників з біології та інших посібників для вивчення живої природи мають одне із першочергових значень у вивченні...
Малюнок у біології як засіб наукового пізнання природи Малюнок у біології як засіб наукового пізнання природи
 Значне місце в засвоєнні учнями біологічних знань має організація їх роботи з різноманітними ілюстраціями, які складають органічну частину...
Значення використання наочності при вивченні біології. Значення використання наочності при вивченні біології.
Є кілька причин, через які більшість учнів мають схильність забувати те, що чують. Найбільш цікава та, в якому темпі учитель говорить і в якому темпі...
Яким чином я контролюю та оцінюю знання учнів. Яким чином я контролюю та оцінюю знання учнів.
Моя система контролю виконує декілька функцій: - навчальну, яка полягає у тому, щоб під час контролю за успішністю розширювалися, поглиблювалися і...
Робота з малюнками на уроках біології Робота з малюнками на уроках біології
Робота з малюнками належить до інформаційно-рецептивного методу вивчення біології. Мета його – це вплив на рецептори і формування системи знань від...
Навігація ↓
Реклама ↓
Статистика ↓
bigmir)net TOP 100

free counters
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓