↓
12 января 2010Робота з термінами на уроках біології
Автор Pavlenko | 12 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 13286
Утворення наукових термінів здійснюється за рахунок використання префіксів чи суфіксів, які додаються до кореневої частини слова. Знання змісту тих або інших префіксів та суфіксів допоможе зрозуміти значення всього слова. Найчастіше в біологічній науці широко використовуються грецькі та латинські префікси і суфікси.
Автор Pavlenko | 8 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 7983
Індивідуальні картки, які я використовую під час самостійних робіт, вносять різноманітність в мою методику роботи та значно економлять час на уроці. Кожен учень одержує різні завдання, тому елементи списування один в одного відсутні. Це дає можливість об’єктивно за короткий час оцінити знання кожного, накопити велику кількість балів та узагальнити рівень знань, умінь та навичок учнів.
Умовно такі картки я поділяю на групи. 7 января 2010Яким чином я контролюю та оцінюю знання учнів.
Автор Pavlenko | 7 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 7329
Моя система контролю виконує декілька функцій:
- навчальну, яка полягає у тому, щоб під час контролю за успішністю розширювалися, поглиблювалися і удосконалювалися знання, уміння та навички учнів, а також формувався стійкий інтерес до вивчення біології; - виховну, яка передбачає, що контроль знань має зворотний зв’язок, який показує і учням і вчителю ефективність їхньої роботи; - контролюючу, яка дає змогу стежити за процесом і результатами навчальної діяльності; - організуючу, яка полягає у організації навчального процесу в цілому та сприяє формуванню режиму самостійної роботи учнів; Автор Pavlenko | 14 ноября 2009 | Коментарів: 0 | Переглянуто 4122
Виконати завдання за допомогою дослідів.
1. Перевірити перед дзеркалом колір вушних раковин після чого одну з них потерти рукою і потім знову перевірити її забарвлення. 2. Ліву руку підняти вгору і тримати так 1 хвилину, потім покласти обидві руки на стіл перед собою і зрівняти їхнє забарвлення. 3. Притиснути декілька разів олівцем на ніготь і спостерігати зміну забарвлення. Після проведення цих дослідів роз´яснити: - чому відбуваються такі зміни ; - як здійснюється кровопостачання органів. 14 ноября 2009Робота з малюнками на уроках біології
Автор Pavlenko | 14 ноября 2009 | Коментарів: 0 | Переглянуто 9052
Робота з малюнками належить до інформаційно-рецептивного методу вивчення біології. Мета його – це вплив на рецептори і формування системи знань від загального до конкретного.
13 ноября 2009Метод евристичної бесіди – пошуковий метод
Автор Pavlenko | 13 ноября 2009 | Коментарів: 0 | Переглянуто 5364
Учні добувають нові знання в процесі колективних роздумів та узагальнень, спираючись на свої вже існуючі знання.
1. Уявіть, що одна ізольована клітина шкіри тіла людини поділилась три рази. Вирахувати: - скільки стане всього нових (дочірніх) клітин замість однієї, після трьохразового поділу; - по скільки хромосом буде в кожній дочірній клітині; - скільки всього хромосом (сума) буде міститися в усіх дочірніх клітинах; - як і з чого утвориться так багато нових хромосом при поділі клітини? 13 ноября 2009Активні методи і форми навчання біології
Автор Pavlenko | 13 ноября 2009 | Коментарів: 0 | Переглянуто 18284
Методи навчання – це способи теоретичного і практичного засвоєння дійсності. Вони досить складні, багатофакторні, переходять один в одного, межі між ними відносні. Кожен метод має дві сторони: впливаючу і сприймаючу. Вчитель навчає – учень навчається, тобто це цілеспрямований процес співробітництва вчителя і учнів, призваний дати їм необхідні знання та вміння.
|
||
Корисна інформація ↓
|
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓
|