Пошук:
Автор Pavlenko | 11 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 57851
Опора й рух.

1. Будова й функції опорно-рухового апарату.Розробки уроків до теми “Опора та рух” для 9 класу
2. Кісткова й хрящова тканини. Лабораторна робота № 1 “Мікроскопічна будова кісткової, хрящової та м’язової тканин”.
3. Будова кісток. Розвиток кісток. З’єднання кісток.
4. Будова скелета людини. Практична робота №1 “Будова суглобів. Перша допомога при травмах опорно-рухової системи”.
5. Будова і функції скелетних м’язів.
6. Види м’язів. Механізм м’язового скорочення.
7. Сила м’язів. Втома м’язів. Лабораторна робота №2 “Втома при статичному й динамічному навантаженні. Вплив частоти ритму та величини навантаження на розвиток втоми”.
Автор Pavlenko | 10 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 44352
Розробки уроків до теми “Кров і лімфа” для 9 кл.
Кров і лімфа.

1. Внутрішнє рідке середовище організму людини.
2. Кров. Склад крові. Лабораторна робота №3 “Мікроскопічна будова крові людини”.
3. Функції крові.
4. Групи крові. Резус-фактор.
5. Імунітет. Гуморальний і клітинний імунітет.
6. Органи імунної системи. Специфічний і неспецифічний імунітет.
7. Склад і функції лімфи.
Автор Pavlenko | 10 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 66972
Розробки уроків до теми “Організм людини як біологічна система” для 9 кл.
Організм людини як біологічна система

1. Поняття про біологічні системи.
2. Особливості будови клітини як біологічної системи.
3. Характеристика тканин. Органи. Фізіологічні системи органів людини.
4. Регуляторні системи організму людини.
Автор Pavlenko | 9 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 47391
Вступ

1. Біологічні науки, що вивчають організм людини. Значення знань про людину для збереження здоров’я.
2, 3.Походження людини.
4. Особливості виду Homo sapiens. Соціальне та культурне успадкування.

Розробки уроків до теми “Вступ” для 9 кл.
Автор Pavlenko | 27 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 60810
Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи.

1. Зв’язок організму людини з навколишнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем.
2. Зорова сенсорна система. Будова ока. Лабораторна робота №7 “Визначення акомодації ока, реакція зіниць на світло”.
3. Сприйняття світла й кольору. Лабораторна робота №8 “Виявлення сліпої плями на сітківці ока”.
4. Порушення зору. Гігієна зору.
5. Слухова сенсорна система. Сприйняття звуків. Гігієна слуху. Лабораторна робота №9 “Вимірювання порога слухової чутливості”.
6. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.
7. Сенсорні системи смаку й нюху.
8. Узагальнення знань
Розробки уроків до теми "Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи." для 9 кл.
Автор Pavlenko | 18 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 63073
Всі розробки уроків до теми “Харчування і травлення” для 9 класу.
Всі розробки уроків до теми “Харчування і травлення” для 9 класу.

1. Енергетичні потреби організму.
2. Типи поживних речовин. Практична робота №5 “Аналіз індивідуального харчування за добу та відповідність його нормам”.
3. Харчування і здоров’я. Практична робота №6 “Антропометричні виміри”.
4. Будова та функції органів травлення і травних залоз.
5. Травлення в ротовій порожнині. Лабораторна робота №4 “Дія слини на крохмаль”.
6. Травлення в шлунку.
7. Функції тонкого кишечника. Функції товстого кишечника.
8. Регуляція травлення.
Автор Pavlenko | 8 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 9673
Сприйняття як початковий етап психічних процесів.

Відчуття – це відображення окремих властивостей предметів і явищ, які безпосередньо впливають в даний момент на органи чуттів (сенсорні системи). Відчуття – це первинні сигнали дійсності. За допомогою відчуттів ми пізнаємо величину, форму, колір, температуру, запах, смак … предметів, що нас оточують. Тобто, відчуття є початковим джерелом всіх наших знань про навколишній світ.
Автор Pavlenko | 8 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 10130
Фізіологічні основи мовлення.

Мета.
Освітня. Продовжити формувати знання учнів про вищу нервову діяльність людини; ознайомити з особливостями мовлення як другої сигнальної системи, показати роль мови у мисленні людини.
Розвиваюча. Розвивати уміння виділяти головне у матеріалі, що вивчається; уміння логічно мислити та робити відповідні висновки.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до організму людини та її здоров’я.
Автор Pavlenko | 30 ноября 2009 | Коментарів: 0 | Переглянуто 34821
Обмін речовин та енергії

Обмін речовин та енергії
Навігація ↓
Реклама ↓
Статистика ↓
bigmir)net TOP 100

free counters
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓