Пошук:
Автор Pavlenko | 11 мая 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 43400
Як бачать очі тварин.

Зір – одна із основних сенсорних систем організму. Але чи для всіх організмів тваринного світу? Розглядаючи переваги та недоліки по-різному влаштованих очей тварин cтає зрозуміло, що природа проявила немало творчості та винахідливості при створенні зорових органів.
Автор Pavlenko | 24 марта 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 6847
Температурні межі існування життя.Від температури навколишнього середовища залежить швидкість усіх хімічних реакцій, що становлять обмін речовин. Види, які віддають перевагу холодові – кріофіли. Вони можуть зберігати активність при -8⁰С,-10⁰С, коли рідини їхнього тіла перебувають в охолодженому стані. Кріофілія характерна для бактерій, грибів, черв’яків, членистоногих, молюсків, риб…, які живуть у природі в умовах низьких температур – тундрах, арктичних та антарктичних пустелях, у високогір’ях, холодних морях. Види, які віддають перевагу високим температурам, належать до групи термофілів. Термофілія характерна для багатьох груп мікроорганізмів, які зустрічаються в гарячих джерелах, в органічних рештках, що розкладаються при саморозігріванні, для нематод, личинок комах, кліщів…, які населяють ті ж самі місця існування. Деякі термофільні організми в активному стані можуть витримувати до +80⁰С.
Автор Pavlenko | 19 февраля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 8375
Визначні дати у розвитку біології
1500 р. Встановлена неможливість виживання тварин у атмосфері, в якій не відбувається горіння (Леонардо да Вінчі).
1600 р. Виготовлений перший мікроскоп (Г.Галілей)
1628 р. Відкритий кровообіг (В.Гарвей)
1651 р. Сформульоване положення «Все живе із яйця» (В.Гарвей)
Автор Pavlenko | 13 ноября 2009 | Коментарів: 0 | Переглянуто 8133
Школа сприяння здоров’юПідходи до вибору способу підтримання здоров”я протягом багатьох років змінювалися. Ідеальних умов для запобігання хворобам дуже багато і вони весь час змінюються залежно від місцевості.
Ще арабський лікар та природодослідник Авіценна велике значення приділяв емоційному стану, який набувався протягом спілкування людини з природою.
У нашій школі функціонує система “дитина – природа – дитина”
(“людина – природа – людина”), завданнями якої є:
- зміцнення оздоровчих сил організму;
- формування здорового способу життя;
- підвищення і покращення емоційного стану та енергетичних ресурсів систем органів дитини;
- вплив на формування особистості;
- виховання в дитини почуття відповідальності за свою поведінку;
- прагнення до створення гармонії між людьми та іншими формами життя;
- формування екологічної культури;
- усвідомлення необхідності етичного ставлення до природи.
Навігація ↓
Реклама ↓
Статистика ↓
bigmir)net TOP 100

free counters
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓