↓
19 июля 2011Взаємодія як основа інтерактивного навчання.
Автор Pavlenko | 19 июля 2011 | Коментарів: 0 | Переглянуто 8203
Автор Pavlenko | 31 мая 2011 | Коментарів: 0 | Переглянуто 13904
Інформаційні комп’ютерні технології на моїх уроках біології є як: 27 января 2011Значення використання наочності при вивченні біології.
Автор Pavlenko | 27 января 2011 | Коментарів: 0 | Переглянуто 8881
Автор Pavlenko | 13 января 2011 | Коментарів: 0 | Переглянуто 18887
Вивчаючи кожну тему розділів біології
![]() - створюю у кабінеті біології комфортну атмосферу, адже проводити уроки у класі, де все на своєму місці і немає нічого зайвого – це важлива складова досягнення успіху у навчанні; - допомагаю створити емоційний комфорт та ситуацію успіху, що є профілактичним способом запобігання психічного травматизму, стресу, неврозу; - не дозволяю принижувати учнів, тому що .... 3 ноября 2010З чого складається професіоналізм учителя?
Автор Pavlenko | 3 ноября 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 10794
![]() Мій педагогічний досвід складає понад 20 років, тому я впевнено можу стверджувати, що професіоналізм вчителя у школі складають: - базові знання; - володіння сучасними методиками; .................. Автор Pavlenko | 10 марта 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 21294
Я вважаю, що на сучасному етапі викладання біології в школі, бути висококваліфікованим спеціалістом неможливо без знання широкого арсеналу освітніх технологій. Адже, слово «технологія» «techne» у перекладі з грецької мови означає «мистецтво, майстерність, уміння». Отже, технологія - це знання про майстерність. Мої технології навчання – це моя педагогічна система, в якій використовуються засоби навчання, які підвищують ефективність навчального процесу.
24 января 2010Використання вікторин на уроках біології.
Автор Pavlenko | 24 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 24524
Використання вікторин на уроках біології.
Запитання вікторин розраховані не тільки на відповідь, а й на більш повне повідомлення цікавих відомостей про організми та їхні процеси життєдіяльності. Запитання повинні бути об’ємними або короткими, але обов’язково інформаційними. Відповіді можуть бути однослівними або багатослівними. Інколи вікторина може бути загадкою, на яку необхідно дати чітку відповідь або жартівливим запитанням, відповідь на яке може бути не лише біологічною. 18 января 2010Використання завдань із шифруванням відповідей.
Автор Pavlenko | 18 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 7960
В ході систематизації знань та умінь учнів часто використовую завдання, у яких непотрібно писати ні єдиного слова, а лише певний шифр, тобто відповіді зашифрувати. Це дозволяє учням якісніше систематизувати набуті знання, а вчителю зрозуміти, на які запитання теми ще необхідно звернути увагу.
Автор Pavlenko | 17 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 7703
У ході актуалізації знань часто використовую завдання на “+” та “-“ або на однослівну відповідь “так” чи “ні”. Це дає змогу за короткий час визначити рівень вивчення даної теми чи даного параграфу.
17 января 2010Довідник старшокласника.
Автор Pavlenko | 17 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 7141
Довідник старшокласника.
|
||
Корисна інформація ↓
|
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓
|