↓
26 апреля 2010Ластоногі ссавці та їхні характерні особливості, що дозволили пристосуватися до водного способу життя.
Автор Pavlenko | 26 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 19101
Дані матеріали про характерні особливості ряду Ластоногі допоможуть учням детально розібратися у будові цих ссавців та з’ясувати їхні відмінні ознаки у порівнянні з іншими водними тваринами.
Автор Pavlenko | 24 апреля 2010 | Коментарів: 2 | Переглянуто 19526
![]() Дані матеріали допоможуть учням-восьмикласникам зрозуміти характерні особливості хижих ссавців у порівнянні з іншими тваринами.
22 апреля 2010Відмінні ознаки водоростей (у рамках шкільної програми)
Автор Pavlenko | 22 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 25018
Водорості - еукаріоти, які на клітинному рівні відрізняються хімічним складом клітинної оболонки:
20 апреля 2010Хто запилює квіти? (у рамках шкільної праграми)
Автор Pavlenko | 20 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 69804
20 апреля 2010Характерні особливості ряду Гризуни (для 8 кл.)
Автор Pavlenko | 20 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 18225
Дані матеріали чітко та в логічній послідовності показують характерні особливості ряду Гризуни. Вони допоможуть учням детальніше розібратися в ознаках цих ссавців.
Автор Pavlenko | 18 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 20138
Матеріали про загальні ознаки рукокрилих ссавців допоможуть учням-восьмикласникам детальніше зрозуміти особливості цих тварин, які для людини не зовсім приємні, так як їх вважають небезпечними для здоров’я. Чи це дійсно так?
Автор Pavlenko | 18 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 39131
Учням 9 класу завжди важко зрозуміти різницю між симпатичним та парасимпатичним відділами автономної нервової системи людини. Тому дані матеріали допоможуть розібратися у відмінних ознаках та взаємопротилежних діях на організм цих відділів, які дозволяють організму швидко і точно регулювати діяльність внутрішніх органів та підтримання таким чином стійкого стану.
Автор Pavlenko | 18 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 18159
Дані матеріали чітко і доступно розкриють для учнів 8 класу загальні ознаки комахоїдних тварин у логічній послідовності (згідно шкільної програми). Це дасть можливість краще зрозуміти особливості цих дрібних ссавців.
Автор Pavlenko | 18 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 19062
14 апреля 2010Матеріали до уроків 11 кл. про специфічні пристосування водних організмів – гідробіонтів до водного середовища.
Автор Pavlenko | 14 апреля 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 25976
![]() Водне середовище має свої певні властивості і тому організми-гідробіонти мають різноманітні специфічні пристосування до життя у воді. Густина води забезпечує можливість спиратися на неї, що надто важливо для безклітинних форм. Опірність середовища дає можливість ширяння у воді. Завислі у воді організми, що рухається разом із током води об’єднуються у особливу екологічну групу – планктон. До його складу входять одноклітинні водорості, найпростіші, медузи, сифонофори, гребінчатки, крилоногі й кіленогі молюски, дрібні рачки, личинки донних тварин, ікра і мальки риб, … . Планктонні організми мають чимало адаптацій, які підвищують їхню плавучість і не дають осідати на дно. |
||
Корисна інформація ↓
|
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓
|