Пошук:
Автор Pavlenko | 31 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 62403
Членистоногі Розробки уроків до теми “Членистоногі” (8 кл.)

1. Загальна характеристика типу Членистоногі.
2. Клас Ракоподібні. Загальна характеристика класу. Лабораторна робота № 5 “Вивчення ознак пристосованості у зовнішній будові ракоподібних до середовища існування”.
3. Різноманітність ракоподібних. Роль ракоподібних у екосистемах, їх значення для людини.
4. Клас Павукоподібні. Загальна характеристика класу.
5. Різноманітність павукоподібних та їх роль у екосистемах. Значення у житті людини.
6. Клас Комахи. Загальна характеристика класу. Лабораторна робота № 6 “Вивчення ознак пристосованості у зовнішній будові комах до середовища існування”.
7. Особливості розвитку. Поведінка комах. Різноманітність комах. Лабораторна робота № 7 “Визначення комах за допомогою визначної картки”.
8. Роль комах у екосистемах, їх значення для людини. Охорона членистоногих.
Автор Pavlenko | 31 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 64159
Розробки уроків до теми “Черви” (8 кл.)
Черви

1. Тип Плоскі черви. Загальна характеристика, різноманітність.
2. Тип Круглі черви. Загальна характеристика, різноманітність.
3.Тип Кільчасті черви. Лабораторна робота №4 “Вивчення зовнішньої будови та характер рухів кільчастих червів”.
4. Різноманітність кільчастих червів.
5. Роль червів у екосистемах. Значення для людини.
Автор Pavlenko | 31 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 30939
Розробки уроків до теми “Молюски” (8 кл.)
Молюски

1. Загальна характеристика. Лабораторна робота № 8 “Вивчення зовнішньої будови та способу руху черевоногих молюсків”.
2. Різноманітність молюсків. Лабораторна робота № 9 “Порівняння та визначення черепашок молюсків”.
3. Роль молюсків у екосистемах, їх значення для людини.
Автор Pavlenko | 30 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 31529
Організми і середовища існування

1. Середовище існування та його чинники.
2. Розселення рослин у природі.
3. Екологічні групи рослин.
4. Життєві форми рослин.
5. Взаємодія рослин, грибів, бактерій та їх роль в екосистемах.
6. Охорона природи.

Розробки уроків до теми “Організми і середовища існування” (7 кл.)
Автор Pavlenko | 30 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 86207
Голонасінні.

1. Загальна характеристика голонасінних.
2. Середовище існування. Пристосувальні риси будови й життєдіяльності голонасінних. Лабораторна робота № 15 “Будова голонасінних рослин”.
3. Різноманітність голонасінних рослин.
4. Значення у природі та в житті людини.

Розробки уроків до теми “Голонасінні” (7 кл.)
Автор Pavlenko | 30 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 89643
Вищі спорові рослини

1. Загальна характеристика вищих спорових рослин.
2. Середовища існування. Пристосувальні риси будови і процесів життєдіяльності.
3. Мохоподібні. Лабораторна робота № 12 “Будова мохоподібних”.
4. Плауноподібні і Хвощеподібні. Лабораторна робота № 13 “Будова плауна булавовидного і хвоща польового”.
5. Папоротеподібні. Лабораторна робота № 14 “Будова щитника чоловічого або чоловічої папороті”.
6. Значення вищих спорових рослин у природі та в житті людини.

Розробки уроків до теми “Вищі спорові рослини” (7 кл.)
Автор Pavlenko | 29 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 50732
Водорості Розробки уроків до теми “Водорості” 7 кл.

1. Загальна характеристика водоростей. Середовища існування.
2. Пристосувальні риси будови й життєдіяльності водоростей. Лабораторна робота № 11 “Будова водорості”.
3. Різноманітність водоростей.
4. Різноманітність водоростей.
5. Значення водоростей у природі та в житті людини.
Автор Pavlenko | 27 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 60819
Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи.

1. Зв’язок організму людини з навколишнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем.
2. Зорова сенсорна система. Будова ока. Лабораторна робота №7 “Визначення акомодації ока, реакція зіниць на світло”.
3. Сприйняття світла й кольору. Лабораторна робота №8 “Виявлення сліпої плями на сітківці ока”.
4. Порушення зору. Гігієна зору.
5. Слухова сенсорна система. Сприйняття звуків. Гігієна слуху. Лабораторна робота №9 “Вимірювання порога слухової чутливості”.
6. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.
7. Сенсорні системи смаку й нюху.
8. Узагальнення знань
Розробки уроків до теми "Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи." для 9 кл.
Автор Pavlenko | 26 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 8767
До ідіоадаптацій у земноводних належать:

Матеріали про ідіоадаптації до уроків теми “Розвиток органічного світу” (11 кл.)
Автор Pavlenko | 25 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 44276
Розробки уроків до теми “Історичний розвиток та різноманітність органічного світу” (11 кл.універсальний профіль)
Історичний розвиток та різноманітність органічного світу

1. Система органічного світу як відображення його історичного розвитку.
2. Гіпотези виникнення життя на Землі.
3. Еволюція прокаріотів.
4. Еволюція одно- та багатоклітинних організмів.
5. Гіпотези виникнення еукаріотів, колоніальних та багатоклітинних організмів.
6,7. Формування наземних екосистем.
8. Поява людини та її роль у біосфері.
9. Сучасна картина органічного світу.
10. Екскурсія “Історія розвитку життя на Землі" (музей природознавства).
Навігація ↓
Реклама ↓
Статистика ↓
bigmir)net TOP 100

free counters
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓