↓
31 января 2010Розробки уроків до теми “Членистоногі” (8 кл.)
Автор Pavlenko | 31 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 62403
Членистоногі
1. Загальна характеристика типу Членистоногі. 2. Клас Ракоподібні. Загальна характеристика класу. Лабораторна робота № 5 “Вивчення ознак пристосованості у зовнішній будові ракоподібних до середовища існування”. 3. Різноманітність ракоподібних. Роль ракоподібних у екосистемах, їх значення для людини. 4. Клас Павукоподібні. Загальна характеристика класу. 5. Різноманітність павукоподібних та їх роль у екосистемах. Значення у житті людини. 6. Клас Комахи. Загальна характеристика класу. Лабораторна робота № 6 “Вивчення ознак пристосованості у зовнішній будові комах до середовища існування”. 7. Особливості розвитку. Поведінка комах. Різноманітність комах. Лабораторна робота № 7 “Визначення комах за допомогою визначної картки”. 8. Роль комах у екосистемах, їх значення для людини. Охорона членистоногих. 31 января 2010Розробки уроків до теми “Черви” (8 кл.)
Автор Pavlenko | 31 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 64159
Черви 1. Тип Плоскі черви. Загальна характеристика, різноманітність. 2. Тип Круглі черви. Загальна характеристика, різноманітність. 3.Тип Кільчасті черви. Лабораторна робота №4 “Вивчення зовнішньої будови та характер рухів кільчастих червів”. 4. Різноманітність кільчастих червів. 5. Роль червів у екосистемах. Значення для людини. 31 января 2010Розробки уроків до теми “Молюски” (8 кл.)
Автор Pavlenko | 31 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 30939
Автор Pavlenko | 30 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 31529
Організми і середовища існування
1. Середовище існування та його чинники. 2. Розселення рослин у природі. 3. Екологічні групи рослин. 4. Життєві форми рослин. 5. Взаємодія рослин, грибів, бактерій та їх роль в екосистемах. 6. Охорона природи. 30 января 2010Розробки уроків до теми “Голонасінні” (7 кл.)
Автор Pavlenko | 30 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 86207
Голонасінні.
1. Загальна характеристика голонасінних. 2. Середовище існування. Пристосувальні риси будови й життєдіяльності голонасінних. Лабораторна робота № 15 “Будова голонасінних рослин”. 3. Різноманітність голонасінних рослин. 4. Значення у природі та в житті людини. 30 января 2010Розробки уроків до теми “Вищі спорові рослини” (7 кл.)
Автор Pavlenko | 30 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 89643
Вищі спорові рослини
1. Загальна характеристика вищих спорових рослин. 2. Середовища існування. Пристосувальні риси будови і процесів життєдіяльності. 3. Мохоподібні. Лабораторна робота № 12 “Будова мохоподібних”. 4. Плауноподібні і Хвощеподібні. Лабораторна робота № 13 “Будова плауна булавовидного і хвоща польового”. 5. Папоротеподібні. Лабораторна робота № 14 “Будова щитника чоловічого або чоловічої папороті”. 6. Значення вищих спорових рослин у природі та в житті людини. 29 января 2010Розробки уроків до теми “Водорості” 7 кл.
Автор Pavlenko | 29 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 50732
27 января 2010Розробки уроків до теми "Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи." для 9 кл.
Автор Pavlenko | 27 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 60819
Сприйняття інформації нервовою системою. Сенсорні системи.
1. Зв’язок організму людини з навколишнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем. 2. Зорова сенсорна система. Будова ока. Лабораторна робота №7 “Визначення акомодації ока, реакція зіниць на світло”. 3. Сприйняття світла й кольору. Лабораторна робота №8 “Виявлення сліпої плями на сітківці ока”. 4. Порушення зору. Гігієна зору. 5. Слухова сенсорна система. Сприйняття звуків. Гігієна слуху. Лабораторна робота №9 “Вимірювання порога слухової чутливості”. 6. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. 7. Сенсорні системи смаку й нюху. 8. Узагальнення знань Автор Pavlenko | 26 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 8767
25 января 2010Розробки уроків до теми “Історичний розвиток та різноманітність органічного світу” (11 кл.універсальний профіль)
Автор Pavlenko | 25 января 2010 | Коментарів: 0 | Переглянуто 44276
Історичний розвиток та різноманітність органічного світу 1. Система органічного світу як відображення його історичного розвитку. 2. Гіпотези виникнення життя на Землі. 3. Еволюція прокаріотів. 4. Еволюція одно- та багатоклітинних організмів. 5. Гіпотези виникнення еукаріотів, колоніальних та багатоклітинних організмів. 6,7. Формування наземних екосистем. 8. Поява людини та її роль у біосфері. 9. Сучасна картина органічного світу. 10. Екскурсія “Історія розвитку життя на Землі" (музей природознавства). |
||
Корисна інформація ↓
|
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓
|