↓
28 марта 2016Невербальна комунікація вчителя
Автор Pavlenko | 28 марта 2016 | Коментарів: 0 | Переглянуто 4426
Не кожен учитель має зовнішність моделі, але навіть, найідеальніша фігура не справить потрібного ефекту, якщо людина не вміє триматися. Існує ціла наука, що вивчає виражальні рухи всього тіла або окремої його частини. Вона допомагає виділити в зовнішності головне - образ, тому гарна, виразна постава, зібраність у рухах виражає внутрішню гідність, впевненість педагога у своїх силах. Учитель має виробити манеру правильно стояти перед учнями на уроці.
8 января 2014Українська мова в біології
Автор Pavlenko | 8 января 2014 | Коментарів: 0 | Переглянуто 4177
Автор Pavlenko | 29 июля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 5594
Малюнки шкільних підручників з біології та інших посібників для вивчення живої природи мають одне із першочергових значень у вивченні предмету. Значне місце в засвоєнні учнями біологічних знань має організація їх роботи з різноманітними ілюстраціями. 29 июля 2013Використання нестандартних уроків - метод успішного досягнення результатів при вивченні біології
Автор Pavlenko | 29 июля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 9936
Автор Pavlenko | 29 июля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 4603
28 апреля 2013Роль творчих завдань на уроках біології
Автор Pavlenko | 28 апреля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 10814
Використання творчих завдань на уроках біології значно підвищує ефективність навчання. Творче завдання - це завдання, при вирішенні якого необхідно знайти новий алгоритм розв'язання. Діяльність учнів спрямована на виявлення і підбір необхідних відомостей. При вирішенні таких завдань можуть знадобитися знання з різних розділів фізики, хімії, географії, екології і т.д. 28 апреля 2013Інтегративні зв’язки біології з іншими науками
Автор Pavlenko | 28 апреля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 9293
28 апреля 2013Використання художніх засобів у вивченні анатомії людини
Автор Pavlenko | 28 апреля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 4791
28 апреля 2013Інтерактивні вправи на уроках біології - особливий елемент логічно-креативного навчання
Автор Pavlenko | 28 апреля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 21922
Розвиток і вдосконалення біології та всіх її численних галузей на сучасному етапі, підвищення ступеня складності біологічних знань ставлять для зацікавленого у своїй роботі вчителя численні проблеми. Під час переходу до інтерактивних форм навчання в біології змінюється насамперед ставлення дітей до предмета, приводиться в дію основний закон засвоєння знань: сприйняття – осмислення – запам’ятовування - практичне застосування. 28 апреля 2013Використання інформаційно-комунікаційних технологій – один з основних критеріїв компетентності учнів
Автор Pavlenko | 28 апреля 2013 | Коментарів: 0 | Переглянуто 6621
|
||
Корисна інформація ↓
|
Реклама ↓
На сайті знайшли ↓
|